Nasza oferta

Kancelaria Rachunkowo-Doradczej ABAKS to działające w Świeciu profesjonalne biuro rachunkowe. Posiadamy wieloletnie doświadczenie na polu  świadczenia usług księgowych w pełnym ich zakresie. Działamy kompleksowo, do każdego klienta podchodząc indywidualnie.

 

Oferujemy Państwu następujące usługi:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych
  • sporządzanie sprawozdań finansowych
  • prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów i ewidencji ryczałtu
  • prowadzenie ewidencji VAT i innych ewidencji wymaganych przepisami prawa podatkowego
  • prowadzenie rozliczeń z US, ZUS i PFRON
  • sporządzanie deklaracji podatkowych
  • usługi kadrowo – płacowe ( sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych, list płac, rachunków, prowadzenie teczek osobowych pracowników, zgłoszenia i rozliczanie składek  ZUS, informacje PIT-11)
  • sporządzanie zeznań rocznych dla podmiotów gospodarczych i osób fizycznych
  • pomoc w sporządzaniu wniosków o dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej, doposażenie stanowiska pracy i rozwojowe
  • organizacja szkoleń BHP dla pracodawcy i pracownika
  • redagowanie pism urzędowych i pomoc w sporządzaniu umów handlowych
  • sporządzanie przelewów do ZUS i US
  • przekazywanie deklaracji i zeznań do odpowiednich urzędów

 

W związku z rozwojem firmy wprowadziliśmy obsługę prawną podmiotów gospodarczych polegającą na:

  • zakładanie spółek
  • rejestracja w KRS
  • obsługa bieżąca zebrań zarządu oraz zgromadzeń wspólników
  • przekształcanie i likwidacja spółek
  • dochodzenie wierzytelności itp.

 

Outsourcing kadrowy – administrowanie kadrami i płacami

  • Prowadzenie akt personalnych pracowników zleceniodawcy i rozliczeń związanych z wynagrodzeniami pracowników:
  • Przestrzeganie formalnej zgodności i kompletności dokumentów personalnych z polskimi przepisami
  • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do nawiązania stosunku pracy, zmiany warunków zatrudnienia i innych wymaganych przepisami kodeksu pracy
  • Przekazywanie właścicielowi zleceniodawcy ważnych dat/terminów wynikających z dokumentacji personalnej oraz terminów podatkowych
  • Sporządzanie comiesięcznej listy płac zgodnie z informacją zleceniodawcy
  • Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników
  • Sporządzanie deklaracji ZUS , PIT i PFRON, przygotowanie przekazów bankowych do ZUS i Urzędu Skarbowego
  • Sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dla pracowników (PIT-11,PIT-8B lub PIT-40)
  • Sprawozdawczość do GUS w zakresie dotyczącym danych kadrowych
  • Organizowanie szkoleń BHP